ריהוט גן – חידושים 2016

21 באוקטובר 2015 by אין תגובות

אם בעבר הרחוק, היינו יכולים לקנות רהיטים ולהשתמש בהם שנים רבות ולפעמים גם עשור שלם מבלי להחליף, הרי שהיום, כמו בגדים, גם ריהוט הוא פג תוקף, האופנה משתנה מדי שנה, המחירים הצטמצמו פלאים וכיום להחליף ריהוט גן הוא למעשה לא סיפור יקר כל כך ולפע הרבה יותר משתלם מאשר לתחזק ולשמור על ריהוט גן ישן שהבלאי שלו גבוה.

עיצוב לגינת הבית

ריהוט גן בשנת 2015-2016

ריהוט גןכיום, רשתות מוצרי הבית הגדולות עושות חיים מאוד קשים למעצבי ריהוט גן ובית קטנים שמתחרים בהם במחיר ובאיכות אך לפעמים לא בכמות קהל הלקוחות המגיע לחנויות אלו. אנחנו כאן רוצים דווקא לפרסם מישהו שאומנם לא גדול כמו הום סנטר אבל מבחינת איכות הרהיטים, האיכות היא הגבוהה ביותר בשוק, העיצוב מגוון ורחב עם אפשרויות לעיצוב אישי על פי דרישה והמחיר לא נורא ולא יקר כמו שבטח תחשבו.

חברת כסא נדנדה מציעים לכם שירות אישי לבחירת והתאמת כל רהיטי הגן לבית שלכם, החל ממבחר עצום באתר החברה ועל שירות אישי של מעצב פנים להתאמה מושלמת בין הריהוט הרצוי לבין הגינה הקיימת בבית.

בנוסף, הייצור הוא כאן בארץ מה שעוזר לישראלים כמוני וכמוכם להכנסה ולפיתוח הכלכלה המקומית בישראל.

יש לציין כי ישנם עיצובים רבים לבית ולגינה, יש את העיצוב הקלאסי, יש עיצוב מודרני חדשני, יש עיצוב יותר ילדותי וישנם עוד סגנונות עיצוב שונים בהתאם ליושבי הבית ולעיצובו של הבית עצמו ולכן מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע מעצב פנים מוסמך שיודע להתאים בין הדרישות והקיים לעיצוב החדש שיגיע.

אודות האתר < לחצו כאן