ניקוי ופינוי שומנים ממערכת הביוב

16 ביולי 2020 by אין תגובות

אם יש לכם עסק כלשהוא, יש לכם לא מעט על הראש. אתם צריכים לדאוג לכל פרט בו, החל מהסחורה שאתם מקבלים או מהייצור אם אתם עושים, וכלה בלקוחות ובמכירות, בהנהלת חשבונות ובמה לא… אם יש כלם עסק שעוסק במזון כמו מסעדה או מפעל שייצר מזון, יש לכם עוד יותר כאב ראש. אתם חייבים לעמוד בכל מיני תקנים ודרישות של משרד הבריאות ושל המשרד לאיכות הסביבה ורשויות אחרות. בשביל לקבל רישיון עבודה ולעבוד. אתם צריכים לדאוג למקום עצמו, לניקיון שלו, לסטריליות שלו ולהיגיינה שלו אבל מסתבר שאתם צריכים לדאוג גם למה שנעלם מן העין ולפנות את השומנים שמצטברים.

שאיבת בורות שומן

בורות ביוב

עסקים בתחום המזון חייבם לדאוג לשומן שהצטבר מכיוון שיש לא מעט רעות חולות שהוא מביע עימו. עסקי מזון עובדים המון עם שומן והם צריכים לאגור את השומנים בבורות או במכלים שיועדו לכך. אם הם לא יעשו את זה הם קודם כל יפגעו בבריאות הציבור אך בנוסף הם גם יפגעו בצנרת ויגרמו למפגע תברואתי. את השומן המצטבר במכלים ובבורות הייעודיים צריך לפנות ופינוי מפרידי שומן הוא הפתרון האידיאלי. איך עושים את זה? עם ביובית שיועדה לכך, רכב עם מיכשור מתאים שיודע להתמודד עם הבעיה הזו. אך קודם לכן כדאי שנבין למה יכול לגרום שומן שמצבר במערכת הביוב או בבורות הייעודיים.

סכנות

  • נזק לתשתית – כמו שכל אינסטלטור יודע מערכת אינסטלציה היא מערכת חזקה בדרך כלל, אך גם היא לא יכולה להתמודד עם כל דבר. שומנים שמצטברים במערכת כזו מאתגרים אותה, ואט אט הם גם פוגעים בה. פגיעה במערכת תוביל בסופו של דבר לצורך בתיקונים משמעותיים הרבה יותר.

  • מפגע תברואתי – מערכות ביוב ובורות ספיגה הם מצע מצוין לגידול חיידקים שנהנים מהשומן שמצטבר בהן. כשיש שומנים יש משיכה של חרקים למיניהם, וכמובן יש גם ריח נוראי וזיהומים.

  • נזק סביבתי – בורות ספיגה וביוב שלא מטופלים כמו שצריך ושמצטברים בהם שומנים, יגרמו לנזק סביבתי.

הפתרון, ביובית ייעודית.

אם אתם בעלי עסק שעוסק במזון ואתם צריכים לנקות מפרידי שומן ולטפל בהם, הדבר הנכון ביותר יהיה לעשות את זה באמצעות ביובית. ביובית היא רכב שיש בו שתי צנרות, צנרת אחת של מים שיכולה לשטוף בלחץ גבוה וצנרת אחת שמיועדת לשאיבה. יש לביובית גם שני מיכלי מים, האחד ריק בשביל לאגור מים שנשאבים והשני עם מים בשביל שניתן יהיה לשאוב בלחץ. ביובית היא רכב שכשמו כן הוא, מיועד לביובים. הוא נצרך גם למגזר הפרטי כשיש סתימה מכל גורם שהוא ונצרך גם למגזר העסקי, בעיקר לעסקי המזון אך לא רק. לקבלת פרטים נוספים ניתן לבקר באתר ביובית.COM. אין ספק שזה הפתרון הטוב ביותר גם לטיפול במפרידי שומן וכדאי להקדים תרופה למכה ולא לחכות עד שתהיינה בעיות אלא לטפל בזמן.