קונה רכבים לפירוק – עשה ואל תעשה

10 באוקטובר 2020 by אין תגובות

רוצים למכור את האוטו למקום שעושה פירוק רכבים? חשוב לפנות לחברת קונה רכבים לפירוק מקצועית – הנה הטעויות שאתם חייבים להימנע מהן

בכל מה שנוגע לרכבים, השלם הוא יותר מסכום חלקיו. כלומר, ייתכנו מצבים שבהם הרכב לא תקין והעלויות של התיקון במוסך הן כבר לא משתלמות יחסית למחיר של רכב חדש והשווי של הרכב הישן בשוק. גם אם יש חלקים באוטו שעדיין תקינים, הוא לא יכול לעלות על הכביש בצורה בטוחה ולעיתים לא יכול אפילו כלל להניע. במצבים כאלו הרבה אנשים פונים לשירות של פירוק רכבים, במטרה למכור להם את הרכב או למכור משאית לפירוק. אולם כשעושים את זה, חשוב להימנע מטעות אחת קריטית.

בצעו את מסירת הרכב לשירות של פירוק רכבים על-פי הנהלים

זה הזמן לפנות לחברת קונה רכבים לפירוק. כשאתם קונים רכב – וזה לא משנה אם זה יגואר נוצצת או טויוטה יד 3 – אתם חייבים להעביר את הבעלות עליו על שמכם, תהליך שדורש שיתוף פעולה בין בעל הרכב הישן לחדש. אולם חשוב לזכור שגם אם אתם מוכרים את הרכב למקום שמבצע פירוק רכבים, יש נוהל ברור לגבי זה וחשוב למלא אחריו. אתם צריכים להגיע למשרד הרישוי ולבצע נוהל הורדת רכב מהכביש, אחרת, מבחינת המדינה הרכב ממשיך להיות בבעלותכם וזה לא משנה אם כבר מכרתם אותו למקום שמבצע פירוק רכבים. רכב בבעלותכם ימשיך לקבל דרישות תשלום לחידוש הרישיון ואם ימצא כי הוא ביצע עבירה כלשהי, האשמה תיפול עליכם. לכן, חשוב מאוד לבצע הורדת רכב מהכביש, ויש לציין שלא מדובר בהליך מסובך במיוחד. דרך אגב, התחום של פירוק רכבים כולל כמעט כל כלי רכב ממונע ולא רק מכונית פרטית. גם אוטובוסים, אופנועים, משאיות, טרקטורונים וכדומה, נרכשים על-ידי מומחים בתחום של פירוק רכבים.

קונה רכבים לפירוק מזומן

ערכו סקר מחירים בין מי שמציע פירוק רכבים

בדרך כלל, קונה רכבים לפירוק או כל מי שמתעסק בתחום של פירוק רכבים הם סוחרים פרטיים או בעלי מגרשי מכוניות. התחום של פירוק רכבים מאפשר להם לייצר רווח על אף הסכום שהם משקיעים ברכישת הרכב מכם, שכן הם מתקנים את החלקים ברי התיקון, מוציאים את התקינים על-מנת להשתמש בהם ואת חלקי הברזל מוכרים לתעשיות שונות ומפעלים למחזור ברזל. כמו בכל תחום, גם בתחום של פירוק רכבים אתם תתקלו במחירונים שונים וכדאי לברר בכמה מקומות על-מנת לבצע החלטה מושכלת ונכונה שתניב גם עבורכם רווח מסוים.

רכב לפירוק

למסור רכב לפירוק לסוחר קונה רכבים לפירוק

מה משפיע על התעריף של פירוק רכבים?

חברה שהיא קונה רכבים לפירוק או לנסיעה בדרך כלל קונה מכוניות בין 500 שקלים הכי זול ל3000 שקלים. כבר ציינו שהמחירון של פירוק רכבים עשוי להשתנות בין נותן שירות אחד למשנהו. הפרמטרים העיקריים שמשפיעים על המחיר הם סוג הרכב (פיאט, טויוטה, הונדה וכדומה) ושנת הייצור שלו. פרמטרים אחרים שעשויים להשפיע על המחיר של פירוק רכבים כוללים גם את מצב הרכב הכללי, כמה זמן הוא על הכביש, כמה נזק הוא נושא וכמה חלקים תקינים ניתן לחלץ ממנו לטובת תיקון כלי רכב אחרים.