קונה משאיות לפירוק ועוד

25 במרץ 2015 by אין תגובות

אם חשבתם שהתחום של קניית רכבים לפירוק הוא תקף רק לגבי רכבים פרטיים, טעות מרה בידיכם. כיום ישנן לא מעט חברות המוכנות לקנות כל כלי רכב לפירוק החל מהקטנים ביותר כגון קטנועים, דרך טרקטורונים, מכוניות פרטיות ועד משאיות.

בעבר, כאשר היית צריך למכור רכב, האפשרות היתה הרבה יותר רחבה, אך בשנים האחרונות נכנס לשוק הרכבים סגמנט חדש – רכבי סופר מיני. רכבים כדוגמת: קיה פיקנטו, יונדאי i10, סוזוקי אלטו ועוד, במחירים נמוכים מאוד ובאיכות לא פחות טובה מרכב יקר, שוק רכבי היד שניה איבד המון לקוחות והיום רבים מוכנים להשקיע עוד 10-20 אלף שקל אך לקבל רכב חדש מהחברה עם אחריות יצרן ואפס קילומטרז'.

אך יחד עם זאת, בנוסף לכל זה, גם משאיות מתיישנות ולר רק רכבים פרטיים, ולכן אם חשבתם שקשה למכור רכבים פרטיים יד שנייה, אתם לא יודעים כמה קשה זה להיפטר ממשאית ישנה. הטיפול במשאית הוא רב יותר שכן היא עושה עשרות ומאות אלפי קילומטרים כל שנה, התחזוקה יקרה וכמובן שגם חלקי החילוף של משאיות יקר ורבים מוצאים את עצמם עם כלי רכב אלה ללא שימוש, לפעמים שווה יותר ומשתלם הרבה יותר לקנות משאית חדשה מאשר לתקן משאית ישנה. ולכן ישנן חברות פירוק רכבים שמוכנות לקנות גם משאיות לפירוק במחירים משתלמים במיוחד!

משאית ישנה לפירוק

אז מי קונה משאיות לפירוק? ומה תהליך המכירה?

כיום, כל חברה שעובדת בקניית רכבים לפירוק, קונה כמעט כל סוג רכב. ולכן אם אתם מחפשים ברשת חברות כאלו, כמעט לכל מי שתתקשרו יגיד שהוא מוכן לבוא ולקנות גם את המשאית ולאו דווקא רכב פרטי (רק רצוי להגיד זאת בשיחה לפני שיתאימו את הגרר לגודל המשאית)

תהליך המכירה הוא מאוד פשוט, שכן כל מה שאתם צריכים לעשות זה להוריד את הרכב מהכביש, להתקשר לאחת מחברות פירוק משאיות המובילות בארץ, החברה תציע לכם הצעת מחיר טלפונית, אם ההצעה תהיה טובה בעיניכם ואתם מאשרים אותה, החברה או אחד מנציגיה, יגיע עם גרר המתאים למשאית, יעניק לבעל המשאית (משמע אתם) את הכסף שסוכם בטלפון (לרוב במזומן או באמצעות צ'ק בנקאי), יעמיס את המשאית על הגרר ויקח אותה למגרש הרכבים של החברה.

נשמע פשוט? זה באמת פשוט!

אז למה לחכות? התקשרו וקבלו הצעת מחיר משתלמת כבר היום!