מצבר לרכב אורך חיים

4 באפריל 2016 by אין תגובות

לכל רכב יש מצבר.מצבר הוא הלב החי של המנוע, הוא הגורם שמניע את הרכב בבוקר שאנחנו נוסעים לעבודה והוא זה שמפעיל את כל המערכות הממוחשבות ברכב. בשל כך, חשוב מאוד שעבור מצבר לרכב אורך חיים יהיה ארוך ככל האפשר ושיהיה אמין לשנים רבות.

מצבר לרכב אורך חיים מהו

עבור מצבר לרכב אורך חיים סטנדרטי הוא בין שנתיים לארבע שנים. רצוי לשמור על מצבר לרכב איכותי שכן הוא זה שיזיז את הרכב שלכם שתתניעו. ישנם כמה יצרני מצברים בעולם ובארץ ויש מצברים של חברות סיניות לא מוכרות. המחירים אומנם יקרים הרבה יותר של מצברים מהארץ לעומת אלו מסין אך האיכות גבוהה הרבה יותר וטווח אורך החיים של המצבר הוא ארוך יותר.

מצברים עד הבית

כיום, אין צורך להשתגע ולהגיע עם הרכב עד למוסך הקרוב על מנת להחליף מצבר (בטריה) לרכב. כיום ישנה אפשרות פשוטה הרבה יותר של הגעת מצברים עד הבית על ידי חברה מקצועית. המצבר מגיע על ידי מוסכניק מורשה להחלפת המצבר, המצבר מוחלף בביתכם תוך מספר דקות וכך אתם יכולים לשוב להמשך היום שלכם מבלי לבזבז זמן מיותר של הגעה למוסך והזמנת גרר עבור זה.

להזמנת מצברים עד הבית לחצו כאן:מצברים עד הבית

טיפים נוספים לגבי אורך חיים של מצבר

מצבר לרכב אורך חייםבמידה ואתם צריכים מצבר לרכב שלכם ישנם עוד כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם לבחור את המצבר הנכון והטוב ביותר עבורכם.

  • יש לבדוק כמה אמפר מתאים לרכב שלכם, ישנם סוגים שונים של מצברים עם כמות אמפר שונה
  • יש לבדוק שקיים עבור המצבר תו תקן ישראלי והוא עומד בכל תנאי הסף הישראלים הכולל מצז אוויר ואקלים
  • צריך לבדוק כמה אחריות ניתנת עבור המצבר. ישנם מצברים המגיעים עם אחריות לשנה ויש כאלו עם אחריות לשנתיים.
  • לכל מצבר יש תאריך ייצור, חשוב לא לקנות מצבר בעל תאריך ייצור ישן מדי שכן תוקפו מראש הוא לשנתיים עד ארבע.

מקווים שהטיפים האלה יעזרו לכם לבחור את המצבר הטוב ביותר עבור הרכב שלכם. במידה ויש שאלות נוספות אתם מוזמנים להיכנס לקישור במרכז המאמר ולקבל את כל המידע על מצברים לרכב ואורך חיי מצבר.