מה תפקידו של פורץ רכבים בתל אביב

17 במרץ 2015 by אין תגובות

תל אביב היא אחת הערים המעניינות ביותר באזור המרכז ובכלל בכל מדינת ישראל. מלבד העובדה שהעיר תל אביב הינה העיר העברית הראשונה בישראל היא גם העיר המבוקשת ביותר בהווה ויש בה לא מעט דברים ומקצועות מיוחדים ומשודרגים רק עבור עיר זו.

בין התפקידים היותר עסוקים בעיר ת"א הוא ללא ספק תפקיד פורץ רכבים בתל אביב ובכלל מנעולן תל אביב אשר עושה את עבודתו הרבה מעבר לכל מנעולן במקום אחר בארץ.

למה מנעולן בתל אביב עובד יותר?

ובכן, מנעולן בתל אביב הינו מנעולן שצריך לעסוק באין ספור תקלות. רוב הבתים בתל אביב הם מפוצלים מה שאומר שיש פה אקסטרא דלתות ואקסטרא עבודה. בנוסף, רוב הבניינים בתל אביב ישנים ומוזנחים מה שגורם לתשתיות הנעילה והבית בכלל להירקב מהר יותר ממקומות מטופחים ונקיים יותר.

פריצת מנעול רכב

פורץ רכבים בתל אביב זה חלק מתפקידי המנעולן

כחלק מתפקידיו הרבים של מנעולן תל אביב הוא גם תפקיד של פורץ רכבים בתל אביב שהוא צריך לבצע ולעזור לאנשים בעת צרה בכל שעות היממה. מכל מיני סיבות:

  1. אם רציתם להיכנס לרכב אך הדלת תקועה – הזמינו פורץ רכבים
  2. אם המנעול ברכב נשבר או נסדק – הזמינו פורץ רכבים
  3. אם שכחתם בעל חיים או ילד ברכב תקוע – שיברו את החלון!

תפקיד של פורץ רכבים בתל אביב (ולא לדוגמא בעיר ערד) הוא עמוס הרבה יותר שכן רוב החברות מעניקות רכבים בתל אביב ורבים מוצאים את עצמם עם רכב לא שלהם אך יחד עם זאת בעל סיכוי גדול לתקלות.

דלת רכב פתוחה

אז מה הטיפים שלנו למציאת פורץ רכבים בת"א

על מנת למצוא פורץ רכבים בת"א שיהיה גם אמין, גם מקצועי וגם זמין לנו 24 שעות ביממה יש כמה דברים שאנחנו צריכים לדעת:

  • קודם כל, יש לדעת שצריך לדרוש את הסמכת המנעולן בעת הגעתו וגם בטלפון לדרוש שיביא עימו כך שנידע שיש לו הסמכה
  • בנוסף להסמכה, חשוב לא פחות ואף יותר זה תעודת הכשרה ואישור מהמשטרה שהוא ללא עבר פלילי
  • ישנם יותר ממנעולן אחד זמין בכל עיר ובכל מקום, הזמינו את המנעולן שיציע לכם גם את השירות הטוב והאיכותי וגם במחיר – לכן רצוי לבדוק יותר ממנעולן אחד לפני הזמנה.
  • כאשר מזמינים מנעולן באמצע הלילה, היו נדיבים ונחמדים, זה לא מובן מאליו שאדם קם מהמיטה בכדי לעזור לכם אפילו אם זאת עבודתו. נחמדות תעזור לו לעבוד יותר בשלווה ולתת שירות יותר נעים וטוב.

גיזרו ושימרו את הטיפים האלה – טיפים אלה יכולים לחסוך לכם מאות שקלים בשנה (בדיוק כמו תוכנית מפתח דיסקונט) ובנוסף גם תוכלו לקבל שירות הכי טוב שיש – כמו שמגיע לכם!