גילוי מרצון – שירות חשאי וחשוב

2 באוגוסט 2015 by אין תגובות

לכל אחד שיש היום כסף בבנק וחושב מה לעשות איתו על מנת לשמור על רובו מבלי להוציא הרבה כסף על מיסים הדבר הראשון שעולה לרובנו בראש זה חשבון בנק בשוויץ או מדינות מקלט מס.

מיסים

עד לפני כעשור, אופציות אלו היו אופציות מעולות להעלמת כסף אבל כיום שהעולם מרושת כולו באינטרנט ולרשויות מס כמעט בכל העולם יש הסכם הסגרי חשבונות בנק למדינות אחרות, קשה מאוד ואף מסוכן להסתיר כסף מהרשויות שכן, ברגע שהן עולות על כך אתם יכולים להיכנס לברוך לא קטן ולמשפטים ותיקים פליליים על העלמת מס וזה יכול להיות מאוד יקר ומסוכן לכם ולמשפחה.

מה הוא גילוי מרצון

על מנת לצאת מהסיפור הלא נעים הזה מבעוד מועד, כיום ישנו שירות המוסכם על רשויות המס והוא גילוי מרצון. באמצעות שירות זה אדם שיש ברשותו כספים רבים בחו"ל בבנקים שלא דווחו לרשוות המס בישראל (בהנחה שהוא תושב ישראלי),יוכל לדווח עליהם לרשויות בעילום שם, כל התהליך מול רשויות המס בישראל יבוצע מבלי לדעת מול מי התהליך ורק בסופו של התהליך כאשר חותמים על הסיכום רק אאז יחתם בשמו של האדם כך שמצד אחד הכל נשאר חסוי עד לסגירת ההצהרה ומצד שני אתם מוציאים את עצמכם ממצב שבו רשות המיסים תעלה עליכם בעתיד בהפתעה ותגרום לכם לאי נעימויות גדולים, חובות והרבה מאוד בלאגן משפטי.

אז כמו שאמרנו, גילוי מרצון טוב לנו לצאת מסיבוכים משפטיים, תיקים פליליים וכמובן חובות גדולים. אז אל תהססו, בידקו את האפשרות של גילוי מרצון בהקדם והתחילו בתהליך!

מקלטי מס – הסיכונים