חידושים בתחום הובלות בירושלים

9 במרץ 2015 by אין תגובות

משאית הובלהעד לפני מספר שנים לא רבות, חברות הובלה היו בעיקר חבורה של 3-5 מובילים ומשאית גדולה. המובילים לרוב היו אנשים "בריאים" שהרימו כל פריט בבית במדרגות עד לרחוב ומשם למשאית. אחרי שהעבירו את כל הציוד הארוז על ידינו, היו נוסעים לבית החדש ומעלים חזרה הכל לבית החדש.

חידושי הובלה בירושלים

הובלה במחיר מוזלכיום, תחום ההובלה בירושלים, השתנה פלאים, ויחד עם החברות החדשות שנכנסו לשוק ההובלה, נכנסו גם לא מעט שירותים חדשים ומגוונים המתאימים את עצמם לצרכים השונים של כל אחד שמזמין הובלה.

מה השירותים החדשים? הנה רק רשימה חלקית

  • חץ הובלה אדוםישנם הובלות דירה בירושלים ולפי גודל הדירה כך מחיר ההובלה. מה שנע בין 1000 שקלים לבסביבות 6000 שקלים, בהתאם לכמות החדרים, הציוד וגודל המשאית הדרושה
  • הובלות עם מנוף בירושלים שעוזרת למובילים להוריד את הציוד ישירות מהדירה לרחוב ללא מעבר ביניים במעלית או במדרגות. חוסך בזמן וכסף.
  • הובלות פריטים בודדים – למה לשלם על הובלה מלאה בשביל פריט בודד? אפשרות להזמין משאית קטנה לפריט בודד כמו מקרר או מכונת כביסה.
  • הובלות מיוחדות כגון הובלת פסנתר הדורשת צוות הובלה מיומן עם משאית מיוחדת להובלת הפסנתר. הובלת יצירות אומנות יקרות ערך שגם הן דורשות צוות מיומן עם כלי רכב מתאים

כמובן שיש עוד לא מעט שירותי הובלת דירות בירושלים שמתאימים במיוחד לצורכי הלקוח. רצוי לבדוק את כלל שירותי החברה אותה אתם רוצים להזמין לקבלת שירות הובלה ולראות אם יש להם את המחיר הנכון והשירות המתאים ביותר עבורכם.