ביקורי בית של וטרינר

9 באפריל 2015 by אין תגובות

אם חשבתם שהשירות של הוטרינר נגמר בזה שאתם באים אליו למרפאה והוא עושה לכלבכם או חתולכם (או כל חיית מחמד אחרת) טיפול בריאותי, תספורת או חיסון, אז תנו לנו לספר לכם על שירות חדש ומעניין שהתפתח בשנים האחרונות.

שירות וטרינר עד הבית

שירות וטרינר המגיע עד פתח הבית עם מכונית גדולה המוכנה לטפל בכל חיית מחמד עבור חיסונים, תספורות, טיפולים דחופים ואפילו כמה סוגי ניתוחים האפשריים בתוך אותה מכונית מאובזרת המוכנה לטיפול. כיום העולם שבו אנחנו חיים מהיר ואנשים עובדים שעות ארוכות ואין להם זמן להגיע למרפאת הוטרינר על מנת לטפל בבעל החיים שלהם ולרוב הוא נזנח בצד וסובל, לכן כיום יש לכם את השירות של הוטרינר המגיע עד פתח דלתיכם עם כלי רכב מוכן לשרת ולטפל בכל בעל חיים בטיפול אישי וצמוד המופעל על ידי מספר וטרינרים מוסמך ושעות הפעילות הן 24/7 (בדומה לבית חולים וולפסון) שלא תדאגו שחס וחלילה יהיו שעות לא זמינות לטיפול.

איך השירות הזה מתבצע

יש כמובן את מרפאת הוטרינר שהיא סטטית ומחכה לכם בשעות הפתיחה שלה. אך לפעמים יש קושי מסויים להגיע ולכן יש אפשרות להזמין את הוטרינר הביתה. בדיוק כמו שירות ביקורופא. וטרינר מוסמך מגיע עד אליכם הביתה. באזור תל אביב זה שירות מוכר וידוע כבר זמן רב. הוטרינר מחכה מחוץ לביתכם עם רכב גדול דמוי טרנזיט מאובזר ומוכן לטיפולים וניתוחים מסויימים עבור בעלי חיים חיות מחמד.

מה אתם מקבלים בשירות הזה

שירות זה של ביקורי בית של וטרינר כולל מספר דברים שיוכלו לעזור לכם כגון

  1. חיסון דחוף לבעל החיים שלכם
  2. טיפול דחוף בכל שעה ביום
  3. תספורות בעל החיים
  4. ניתוח קריטי
  5. הסעה מפוקחת לבית חולים וטרינרי

וכל זה בשירות עד בית הלקוח. הנה הרכב המגיע אליכם הביתה:

ביקור בית וטרינר

הנה תמונה בעת טיפול בבעל חיים בתוך רכב הוטרינרי הנייד הזה:

 

טיפול וטרינרי נייד

לחצו על התמונה להגדלה

שירות זה מופנה ומיועד לכל אוהבי בעלי החיים בכלל ובעלי חיות מחמד בפרט. שמחים לעזור בכל תקלה ובכל צרה!