אסטרולוגים מומלצים בישראל

1 ביולי 2015 by אין תגובות

על מנת לא לבלבל אתכם אנחנו נתחיל עם הסבר קטן מה היא בכלל אסטרולוגיה.היא תורה שנבנית על פי הכוכבים וגרמי שמיים ולפי תנועתם והקשר אל תאריך הלידה שלנו אפשר לדעת על מצבו של האדם בהווה ובעבר וגם כיצד ישתפר או לא ישתפר מצבו של האדם בעתיד.

אחרי שהבנו מה היא המשמעות אנחנו נמשיך ונספר לכם על מספר אסטרולוגים מומלצים בישראל וכיצד אפשר להשיג אותם בקלות לפגישה אחד על אחד גם במציאות וגם דרך מסך המחשב שלכם.

אסטרולוגים מומלצים בישראל 2015

  • אסטרולוגים מומלציםגילה בויום – גילה הינה אסטרולוגית בכירה ומתקשרת. היא עומדת בראש המרכז לפיתוח מודעות בישראל ובוגרת מדעי המחשב בטכניון בחיפה
  • משה אלדן – משה עוסק באסטרולוגיה למעלה מ-25 שנה ומומחה בעיקר בייעוץ קריירה, זוגיות ולימודים.
  • שלומית שטיינברג – יוצעת בכירה לאסטרולוגיה סינית ופנג שואי. בין המשתתפים בתוכנית זמן מיסטיקה בערוץ 10.

את כל אלה ועוד עשרות אסטרולוגים ומיסטיקנים רבים אחרים תוכלו למצוא באתר יעודי אחד עבורכם בו כולם מתאגדים עבורכם וזמינים לטלפון מכם בכל שעה ביום לשיחה קצרה וארוכה כפי שתבחרו. הכל בהתאם לזמן ולתקציב האישי של כל אחד ואחת מכם.

ישנה עמותה בשם עמותת כמוך – שהיא עמותה העוזרת להומואים דתיים וגם שם הם עובדים דרך אסטרולוגיה ומלמדים את חברי העמותה להשתמש בזה כדי לעזור ולשפר את מצבם של הדתיים בעמותה.שווה לבדוק באתר שלהם.

בישראל קיימים לא מעט אסטרולוגים, אנחנו ריכזנו עבורכם את הטובים והמוחברים ביותר באתר נוח ופשוט הכולל נגישות לבעלי מוגבלויות ומותאם עבור כל אחד שרוצה וזקוק לזרה אסטרולוגית, רוחנית או מיסטית.